Niets, er wordt niet minder uitgegeven maar meer belasting geheven.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het demissionair kabinet had plannen om 18 miljard euro te bezuinigen. Zie bron. Volgens mij is dat het laatste concrete cijfer dat is genoemd. Toen het kabinet viel zijn die bezuinigingsplannen in de ijskast gezet.

Straks als Rutte en Samsom met hun regeerakkoord komen, zal duidelijk worden hoeveel het nieuwe kabinet wil bezuinigen en waarop. De heren schijnen financieel bijna rond te zijn, dus binnenkort zullen we het weten.