Hoe informeert de recherche je wanneer je mobiele telefoon is ingenomen?

Mn mobiel is ingenomen voor recherche onderzoek. Hoe wordt je in de tussentijd geinformeerd? Kunnen ze onaangekondigd aan de deur komen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Antwoorden (1)

Mijn telefoon is ook eens ingenomen door de recherche. Ze hebben mijn moeder gebeld voor ze hem kwamen brengen. En anders sturen ze je wel een brief.

Maar heb je dit al eens gelezen?

http://tweakers.net/nieuws/102843/nederlandse-politie-mag-een-smartphone-niet-zomaar-doorzoeken.html

Anders even je advocaat bellen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
poppetje54321
8 jaar geleden
in alle gevallen een advocaat bellen!. Je hoeft er niet aan mee te werken de politiestaat dichterbij te halen.