Dat bepaal je zelf.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zo oud dat je zelf wilt kussen en er ook iemand is die jij wilt kussen en die jij ook wilt kussen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je hoeft nog maar net geboren te zijn om gekust te worden.
En zodra je,je lippen kunt tuiten mag je zelf ook kusjes geven!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Dank je.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarvoor?
AWM
14 jaar geleden
Dat het mag!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb nog nooit een peertje zijn lippen zien tuiten..
Zodra je het kunt,dus al met 1 jaar of zelfs nog jonger, denk eens aan al de kusjes die je aan mama en papa gegeven hebt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je mag kussen voor je plezier (dus met andere meisjes/jongens in plaats van familie) zodra je weet hoe je de 'oe' moet schrijven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1 dag is genoeg.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je bent nooit te oud om dat te leren
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vanaf 1 jaar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zodra je de behoefte begint te voelen. Ik was tien jaar toen ik voor het eerst een vriendinnetje had.
Het voelde toen heel natuurlijk om haar te kussen.
Nu kijk ik er met plezier op terug.