Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is de vluchtelingen stroom in Europa te vergelijken met die in Australie?

Een tijdje terug heb ik op tv een programma gezien waarin werd uitgelegd waarom je de vluchtelingen situatie in Australie niet echt met die hier in Europa kon vergelijken. Weet iemand waarom dat is?

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik ben vergeten wat het was maar het klonk inderdaad als dat het geen vergelijking was.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
889
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
De vluchtelingen die naar Oz gaan zijn voor het merendeel economische vluchtelingen. Toegegeven dat het leven in sommige aziatische landen zwaar k*t is maar de kogels vliegen er je niet om de oren...
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ja dat was het. Nu ik het zo lees weet ik het weer, dat klopt. Bedankt voor het antwoord. Ps. Waarom staat je antwoord bij reacties? Heeft de moderator dat gedaan of heb je dat zelf gedaan? Dit is toch het enige juiste antwoord....

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Op verzoek:

De vluchtelingen die naar Oz gaan zijn voor het merendeel economische vluchtelingen. Toegegeven dat het leven in sommige aziatische landen zwaar k*t is maar de kogels vliegen er je niet om de oren…
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Bedankt

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding