Wanneer moeten we weer stemmen?

We hebben pas 2x gestemd. Maar wanneer staat het volgende bezoek aan het stemhokje gepland? Ik heb op de verkiezingskalendergezien dat dat de herindelinsverkiezingen zijn op 24 aaugustus 2015, is dat waar?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.1K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Stemmen moet niemand. Je hebt stemrecht, geen plicht.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Weet ik ook wel, maar wanneer is die mogelijkheid weer?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wat Computoon zegt.

Het beste antwoord

Nee. Volgens de verkiezingenkalender zijn de verkiezingen vanwege heringedeelde gemeenten dit jaar op 18-11. De gemeenteraad van de nieuwe gemeente start altijd op 1-1, dus nu op 1-1-16.

Als het kabinet niet eerder valt, is de eerstkomende verkiezing voor de Tweede Kamer op 15-03-17.

De eerstkomende reguliere gemeenteraadsverkiezing is op 21-03-18.
Computoon
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
+