Heeft de Partij voor de vrijheid alleen bezwaar tegen de islamieten of ook allochtonen in het algemeen?

In het belang van mijn onderzoek zou ik dit graag een specifiek antwoord ontvangen. Graag gebaseerd op feiten met bronnen en niet op meningen

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik zou zeggen, stort je op hun programma, te downloaden via http://www.pvv.nl/
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
In principe alleen tegen de Islam en niet tegen Islamieten want dan noem je de mensen die deze ideologie bedrijven.
ItisILeClerc
9 jaar geleden
tegen geen van beiden, alleen tegen de ideologie islam

Antwoorden (1)

Naast de extremen die zich voordoen bij sommige groeperingen gerelateerd aan de Islam, heeft de PVV voornamelijk bezwaren tegen de instroming van allochtonen in het algemeen.
Standpunt:
De immigratie van niet westerse allochtonen moet worden gestopt voor een periode van minimaal 5 jaar.
Dit omdat de immigratie enorme problemen met zich meebrengt voor de Nederlandse samenleving.

http://geertwilders.webklik.nl/page/standpunten