Hoe lang duurt het in de praktijk voordat je een brief voor wachtwoordherstel van je DigID krijgt?

Heb het nodig om de inschrijving voor de universiteit te completeren dat voor zondag geregeld moet zijn. Op de site (https://www.digid.nl/vraag-en-antwoord/#jfmulticontent_c813-4) hebben ze het over 'binnen' 5 dagen, dit zou dus voldoende moeten zijn. Echter in het geval werkdagen heb ik dus een probleem.

Verder zou het me natuurlijk heel erg uitkomen wanneer dit in de praktijk sneller gaat.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.5K
ronron1212
9 jaar geleden
meestal 5 werkdagen
Amadea
9 jaar geleden
Mijn ervaring is dat je het twee dagen later bezorgd krijgt.

Antwoorden (1)

Het gaat hier niet om werkdagen.
Als je vandaag een wachtwoordherstel hebt aangevraagd zal de brief uiterlijk zaterdag bij je in de bus zitten, fouten door de bezorgdienst daargelaten.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Weet je zeker dat het niet om werkdagen gaat zoals ronron1212 stelt in zijn reactie?
fisbel
9 jaar geleden
Het gaat altijd om werkdagen. Wat dat betreft zou de activeringscode zaterdag binnen moeten zijn. Misschien vrijdag, maar eerder zal niet lukken.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Heel zeker: - DigiD is semi-overheid. Die zouden nooit reppen over dagen als ze wérkdagen bedoelen.
- Mijn vriendin heeft tot voor kort op de helpdesk DigiD gewerkt en zal mijn antwoord beamen.
- Je kan desnoods met 088 123 65 55 bellen (DigiD helpdesk) voor bevestiging.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
@fisbel
Het gaat absoluut niet om werkdagen