kan je met een Indonesisch paspoort een huis kopen in Nederland?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ItisILeClerc
9 jaar geleden
nee, zoveel is een indonesisch paspoort hier niet waard

Antwoorden (1)

Ja. Als je genoeg geld hebt, of een bank kunt vinden die jou een hypotheek wil verstrekken, zal dat wel lukken.
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
hij wil geen hypotheek, maar met deze opmerking ik weet nog steeds niet zeker of dat kan.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Informeer dan eens bij de bank. jc54 kan op basis van de vraag en de verder ontbrekende informatie geen ander antwoord geven.
jc54
9 jaar geleden
Je kunt beter informeren bij een notariskantoor. Daar moet een huis tenslotte beschreven worden en de koopakte getekend.