waar kan ik stage lopen met boa opleiding ?

Ik doe zelf de opleiding buitengewoon opsporingambtenaar via het nha nou is mijn vraag waar kan ik stage lopen ?

Iemand met kennis en ervaring reageren a.u.b

Weet jij het antwoord?

/2500

Er zijn veel Soorten buitengewone opsporingsambtenaren. Deze zijn in te delen in 5 categorieen. Personen die de boa-status kunnen hebben zijn onder andere: 1. Openbare ruimte - Parkeercontroleurs - Gemeentelijk opsporingsambtenaar (goa), gemeentelijke verordening-controleur 2. Milieu, welzijn en infrastructuur - Jachtopzieners - Brugwachters - Tunnelwachters - Controleurs vaarwegen - Scheepvaartmeesters - Boswachters - Milieuopsporingsambtenaren - Flora- en faunabeheerder 3. Onderwijs - Leerplichtambtenaren 4. Openbaar vervoer - Conducteurs - Controleurs Openbaar Vervoer (boa-OV) - Buitengewoon opsporingsambtenaar in dienst van een bedrijf (bijvoorbeeld ProRail) 5. Werk, inkomen en zorg - Medewerkers van de Arbeidsinspectie - Sociale rechercheurs BOA's bij de politie kunnen zijn aangesteld voor de uitvoering van technische, administratieve en/of andere taken ten dienste van de politie, bijvoorbeeld: - Meldkamercentralisten - Servicecentrum medewerkers (0900-8844) - Teleservicemedewerkers (alleen voor het opnemen van telefonische aangiften voor -kleine vergrijpen, zonder daderindicatie of getuigengehoor) - Baliemedewerkers - Koeriers - Facilitaire dienst - Medewerkers Arrestantenzorg/vervoer en medewerkers parketpolitie - Recherche assistenten - Radar- / snelheidscontroleurs, medewerkers Verkeershandhavingsteams (VHT) - Medewerkers Vreemdelingenpolitie Zoals je ziet keuze genoeg. Als ik jou was zou ik even informeren bij je gemeente wat precies de mogelijkheden zijn.

Bronnen:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Buitengewoon_...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100