Mag de koningin in het geheim vergaderen met wereldleiders ?

Ik heb de laatste tijd veel documentaires gezien over de bilderberg groep, dit is een clubje van de meest rijke en invloedrijke mense ter wereld die in het geheim onze toekomst bespreken en plannen maken voor een wereld overheid.
Dit clubje is opgericht door prins Bernhard en onze koningin Beatrix gaat ook trouw naar de geheime vergaderingen waar personages als Bush, rockafeller, gates, Blair en velen anderen aanwezig zijn.

Mag dit wettelijk gezien wel????

Via http://infowars.com vind u meer info over de Bilderberg groep en alles wat er mee te maken heeft.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je moet niet te veel complotblaadjes lezen ; als die vergaderingen zo geheim zijn, waarom is iedereen er dan zo geod van op de hoogte ???
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Juist niet iedereen is hiervan op de hoogte, het is zelfs zo erg dat mensen die al jaren voor gek verklaard werden omdat ze wel verslag maakten en deze groep wereldwijd volgden nu ineens serieus genomen worden door professoren en hoog geleerden die om hulp en informatie komen smeken. Als je alleen feiten wilt zien kijk dan maar eens op http://cryptome.org, hierop staan alleen maar officiele documenten van overheden en grote bedrijven, het feit dat ze alleen maar aangeklaagd worden voor het openbaar maken van vertrouwelijke informatie mag dan toch wel volstaan als bewijs van echtheid.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goeie vraag! In de kranten zul je hier nauwelijks iets over lezen. We worden kunstmatig dom of ontwetend gehouden.

Antwoorden (5)

Ja hoor, de koningin mag bij dat soort bijeenkomsten zijn, die zijn namelijk helemaal niet geheim.

Maar bekijk het eens vanuit dit standpunt. Als in de Nederlandse politiek een kabinet al niet eens tot oplossingen kan komen en 4 jaar lang kan samenwerken hoe kan iets als de Bilderberg groep dan een wereld overheid opzetten? De meeste landen, inclusief Nederland, worden het al nauwelijks eens met hun buren (uitdiepen van de westerschelde b.v.). En dan heb ik het nog niet eens over bijzondere gevallen zoals Israel.

De kans dat een grote groep wereldleiders, uit verschillende culturen het allemaal eens worden over iets is minimaal. Neem als voorbeeld het gebrek aan daadkracht van de UN of de EU.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, en je schrijft het zelf al, en het gros van het koninklijk huis is lid van de Bilderberg groep. Zij kan dat doen, net zo als jij overigens als je uitgenodigd wordt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Iedereen mag praten met wie hij wil, ook de koningin. De slavernij is voor iedereen afgeschaft.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De koningin mag over staatszaken praten als het kabinet daarmee instemt. De regering is verantwoordelijk voor haar optreden. Dat de koningin dus met de bilderberggroep spreekt zonder de instemming van het kabinet, mag zeker niet.

Toegevoegd na 5 dagen:
Privé mag ze natuurlijk spreken met wie ze wil, bij zaken die met haar functie te maken hebben heeft ze eerst toestemming van het ministerie van algemene zaken nodig. Een gesprek met de Bilderberggroep zal wel niet over de lekkerste recepten uit de Libelle gaan.
Vergeet niet dat de koningin zich niet kan en mag verdedigen. Dat moet de verantwoordelijke minister doen. In dit geval is dat de minister-president.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij mag de koningin praten met wie ze wil,daar is geen toestemming voor nodig.Wat ze daar vervolgens mee doet,is een ander verhaal en daar gaat de regering over.
Wat ik trouwens wel jammer vind,is dat er zulke extreme positie's ingenomen worden door weldenkende mensen,als zou alles om een complottheorie gaan.Er wordt ook wel een hoop onzin gesuggereerd,maar dat betekent niet dat alles uit de lucht gegrepen is.Natuurlijk speelt het meeste zich áchter de schermen af.Het is me echter te veel om daar nu op door te gaan.We zullen zien.