Dat hangt van de prioriteiten en de financiële middelen af die een gemeente heeft.

(Naar mijn mening moet een voedselbank niet gesubsidieerd worden door de gemeente. De voedselbanken zijn mede ontstaan door een te kort schietende overheid in combinatie met mensen met bepaalde problemen. Dan moet je als overheid het probleem aanpakken bij de bron en niet het eigen falen verhelpen door het plakken van subsidiepleisters. Het is al erg genoeg dat in een welvarend land als Nederland voedselbanken nodig zijn.)
Computoon