Daar ABN een Nedederlands produkt is en Fortis Belgisch. Inmiddels is Nederland weer eigenaar dus brengen ze het onder bij ABN.
Tevens is het een kosten besparing, nu heb je vaak nog van beide organisaties van beide een filliaal dicht bij elkaar,dus ze kunnen er een sluiten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hier kun je alles lezen...voor mij is het een nadeel,de Fortisbank is nu redelijk dichtbij,maar de ABN/AMRO is 20 kilometer verderop.....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat de naam 'Fortis' niet zo lekker meer ligt bij veel mensen.....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij deze operatie gaan landelijk 2200 banen verloren. Ook in Zeeuws-Vlaanderen zullen door het samenvoegen van de banken ontslagen vallen. "Hoeveel dat er zijn, valt nu echter nog niet te zeggen, zegt Brigitte Seegers, voorlichter van ABN Amro. "We zijn nu nog bezig met inventariseren en het opstellen van functie-profielen. Dat de filialen van Fortis worden opgedoekt, wil niet zeggen dat het enkel werknemers zijn van Fortis die hun baan verliezen. Er wordt gekeken wie het best geschikt is voor de functies in de nieuwe organisatie." De vestiging in Sluis gaat volgens de locatiedirecteur eind juni dicht. Ook de vestiging aan de Markt in Terneuzen sluit de komende maanden. In Hulst verdwijnt de portacabin van ABN Amro aan het Havenfort. De bank verhuist naar het Fortis-pand aan de Grote Markt .