Nee, dat mag niet in Israël.

"Nationale invoering van het homohuwelijk in Israël is onwaarschijnlijk omdat alle huwelijken via de georganiseerde religies geschieden. Er is geen wet die het verbiedt of bepaalt dat huwelijken tussen mensen van verschillende seksen moeten zijn, maar zolang het opperrabbinaat van Israël en soortgelijke instituten voor andere religies ertegen blijven, of voordat civiele huwelijken worden ingesteld, is er van lokale homohuwelijken geen sprake."

Zie ook: http://nl.wikipedia.org/wiki/Homohuwelijk_in_Israël
Antoni