Waar kan ik uitleg vinden over gemeentepolitiek?

Dus over hoe het kiessysteem werkt en dergelijke.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Antoni
10 jaar geleden
Wil je nu uitleg over hoe een gemeenteraad werkt ("gemeentepolitiek" uit je hoofdvraag) of hoe een gemeenteraad wordt gekozen ("kiessysteem" uit je toelichting)? Je toelichting wijkt af van je hoofdvraag.

Antwoorden (1)

Wat jij zoekt is informatie over onze staats inrichting. Even hierop zoeken leert een keur aan sites op waarop je e.e.a. kan vinden. een van de leukere is de website van meester Henk die je in de bron terug vindt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat woord stond nog niet in mijn vocabulaire :) Overigens viel de bron een beetje tegen. (maar ik weet nu waar ik op moet zoeken)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik gebruikte het woord ook juist om je een zoek richting te geven. Veel plezier