Hoe staat het nu met dit huis op een nieuwe Chinese snelweg?

Het oudere echtpaar Wenling, Zhejiang province, weigerde hun huis te verkopen om plaats te maken voor een nieuwe snelweg. Daarop besloten de autoriteiten in China om de weg exact om het huis heen aan te leggen.

Dit lezen we op allerlei media. Maar hoe is dit afgelopen?
http://diversiteitenverandering.nl/china-je-huis-omsingeld-door-snelweg-bijzondere-fotos/

Picture for question
10 jaar geleden
2.1K

Het beste antwoord

Het huis is een week later tóch gesloopt. Eendenboer Luo Baogen en zijn vrouw zijn uiteindelijk akkoord gegaan met een vergoeding van omgerekend 32 duizend euro ter compensatie.
Amadea
10 jaar geleden
Ozewiezewozewiezewallakristallix
10 jaar geleden
Klopt !
Poet
10 jaar geleden
Uitgekookt versus uitroken!
Poet
10 jaar geleden
Het zat er wel in dat hij daar niet eeuwig zou blijven met z'n eenden...
Dank!