Hoe lang duurt het aanvragen van voortgezet verblijfvergunning?

Ik heb voortgezet verblijfvergunning aangevraagd in November en toen zei die man dat het ongeveer 3 maanden duurt. K heb ook wel 3 maanden gewacht en daar heb k nog niets van gehoord.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Volgens artikel 25 van de vreemdelingenwet mag dit maximaal 6 maanden duren.
In het algemeen geldt de vuistregel grote gemeenten meer dan 4 maanden, kleinere gemeenten korter dan 4 maanden.