Kijk even hier naar de situatie die je bedoelt. http://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/adoptie?utm_campaign=sea-t-familie-jeugd-en-gezin-a-adoptie&pk_kwd=adoptie%20bureau&gclid=COTTwazv5LsCFSP4wgodnGcACA
Wat wilde je precies weten dan, want een Bemiddelaar Pleegzorg handelt geen adopties af, zo is mijn indruk? Welke reactie gaf het antwoord op wat je weten wilde?
Ik moet een betoog houden over kinderrechten. In één van mij argumenten leg ik uit waarom er meer hulp moet gaan naar het waarborgen van het recht op identiteit. En niet alleen door geld naar het buitenland te sturen, maar door doelgericht te helpen. Opvanghuizen enzo, maar ook door mensen op te leiden tot bijvoorbeeld bemiddelaar pleegzorg, rechter of sociaal werker. Zodat adopties en onderzoek naar de afkomst van kinderen zorgvuldiger en sneller gedaan kan worden.
Het is dus niet nodig dat ik een bepaald beroep bij een bepaald geval moet weten. Ik moest het ongeveer weten, zodat het in ieder geval geen onzin is wat ik anderen wil wijs maken.
05 januari 2014 15:14
Het zijn dus de reacties: 'bemiddelaar pleegzorg' en 'rechter' die antwoord gaven op wat ik wilde weten.
05 januari 2014 15:16
Dank voor je reacties, erg duidelijk!
Veel succes en plezier met je betoog gewenst!