Haha, durf je niet naar bed te gaan?
Omdat het doorgaan voor de partijen een nachtmerrie is, maar nieuwe verkiezingen ook. Het is moeilijk om tussen deze twee kwaden te kiezen...
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Nog ff wachten. De pers mag al naar binnen toe.
Maar wat ze gaan zeggen???

Andere antwoorden (6)

Omdat ze helemaal niets slagvaardig kunnen.Tevens heeft JPB de MP geen behoefte om te vallen, laat dat helder zijn....*burp*
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
proost!
Volgens my houden ze ons gewoon in spanning,vallen doet het want zoals ze nu bezig zijn is gewoon weg onfatsoenlijk!! Een schande gewoon!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zij willen allemaal hun gelijk hebben en niet afgaan ivm.met de gemeenteraads verkiezingen .
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ze weten nog niet wat erger is.Zo blijven aanklote,of nieuwe verkiezingen...met alle gevolgen van dien.(PVV)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat traagheid een van de kenmerken was van deze coalitie...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ging slapen met Balkenende IV en werd wakker met Balkenende V.

Het CDA heeft gewoon nog een dag lang geprobeerd de PVDA op de knieën te dwingen.

De PVDA was gisterenmorgen al bereid om de zaak te laten escaleren, het CDA had daar geen zin in.
rose