kan ik overheidsformulieren op laten sturen door rijksoverheid?

Kan ik bij de rijksoverheid formulieren zoals "aanvraag tegemoetkoming scholieren" op laten sturen naar mijn huis ? Misschien bestaat er zoiets als je even niet kan printen

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Het formulier tegemoetkoming scholieren kun je gewoon invullen via internet en daar ook gewoon invullen http://www.duo.nl/Images/7148_tcm7-597.pdf

Toegevoegd na 1 uur:
vraag het dan schriftelijk aan via dit adres
Dienst Uitvoering Onderwijs
Postbus 30150
9700 LA Groningen
ronron1212
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dankjewel maar ik kan zo n pdfje toch niet naar de overheid mailen?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Want ik moet die dan alsnog uitprinten wat me nu even niet lukt
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
idd ik vroeg me ookal af hoe je dan een pdf moet versturen?
ronron1212
10 jaar geleden
Dat kun je gewoon invullen daarna even kopieren en mailen naar iemand die we even kan printen het is van de officiële site
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja maar dit is geen antwoord op mijn vraag. Dan moet ik het alsnog printen...