Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als Geert Wilders veroordeeld wordt,moet hij dan de gevangenis in?

En betekent een veroordeling het einde van de PVV?Ik zit trouwens niet te wachten op reacties dat het goed is dat hij wel of niet wordt veroordeeld.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als hij onvoorwaardelijk wordt veroordeeld krijgt hij waarschijnlijk een boete of misschien een taakstraf.
En nee...dat is niet het einde van de PVV, maar waarschijnlijk het begin van een forse groei...voor een tijdje.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Lijkt mij niet, dan kunnen ze direct ca. drie miljoen volgelingen oppakken. Geval celtekort lijkt mij.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+ heb je gelyk in
Daar hebben we het al uitgebreid over gehad op deze website. De meeste juristen zijn het er over eens dat gevangenisstraf geen optie is.
(Lees meer...)
14 jaar geleden
Men gaat Geert Wilders géén gevangenisstraf opleggen,enkel en alleen al omdat men weet dat dan de hel los breekt!!! Bovendien wat doet hij fout??? Als je,je mening nog nt meer mag zeggen is t toch erg gesteld in ons kikkerlandje!!!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mening geven is een ding, maar wat Wilder heeft geroepen is gewoon fout. De hel breekt ook niet los, zo belangrijk is GW ook weer niet... Van mij mag hij rustig van het toneel verdwijnen. Talk show host worden ofzo...

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding