Hij heeft eigenlijk helemaal niets te vertellen. Degene die echt wat te vertellen hebben zijn de Rockefellers, de Rothchilds, De Bilderberg groep, de Windsors, etc, die bepalen alles. Obama is slechts een schoothondje.

Toegevoegd na 8 minuten:
Maar wees nu eens eerlijk iedereen wordt toch gestuurd?

Ik wordt gestuurd door mijn baas
Mijn baas wordt gestuurd door de directeur
Mijn directeur wordt gestuurd door de minister van financien.
De minister van financien wordt gestuurd door Balkenende..
Balkende door Beatrix,
Beatrix door Obama,
Obama, door de mensen die ik net noemde....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

De machtigste man van de aarde heeft meer macht dan alle anderen. En dat is de president van de USA.
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit geloof je toch niet echt he Antwoordman? -/-
AWM
14 jaar geleden
Natuurlijk wel. Bush heeft in zijn eentje de wereld op zijn kop gezet. Dat kan elke Amerikaanse president doen. De minkukels snappen er niets van.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bush is gewoon een randdebiel die gestuurd is om ervoor te zorgen dat Amerika weer controle kreeg in Irak en Afghanistan en dat Amerika weer op de kaart werd gezet. Je denkt toch niet dat hij zelf slim genoeg was om dat te bedenken?
AWM
14 jaar geleden
Wat maakt dat nou uit? Waarschijnlijk was ie zo dom om naar anderen te luisteren. Maar EEN handtekening van dit persoon en je hebt oorlog. Is dat nou macht of niet?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee dat is geen macht. Want hij mag dan wel die handtekening zetten maar uiteindelijk zijn het die anderen die hem vertellen wat te doen.
AWM
14 jaar geleden
Bron?
Hoeveel macht heeft hij werkelijk?
Het is niet gezegd dat hij zijn plannen helemaal niet zou willen waar maken. Het is duidelijk dat hij met zijn beleid een hele andere kant op wil dan de vorige president, en ook een andere kant wil dan John McCain. De vraag blijft echter altijd in hoeverre hij de macht heeft om het beleid te veranderen. Ten eerste heeft ook in de Verenigde Staten de president geen alleenrecht, maar zal hij bij beslissingen de goedkeuring van het Congres en van het Hooggerechtshof nodig hebben. Ten tweede spelen er natuurlijk ook economische belangen een rol. En het gaat de laatste tijd niet zo goed met de economie in de Verenigde Staten. Dus in hoeverre zal Barack Obama daadwerkelijk in staat zijn om zijn plannen waar te maken?...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Barack Obama heeft relatief gezien veel macht. Het is echter geen dictator, hij zal overal verantwoording voor- en achteraf moeten afleggen. Wereldwijd is zijn macht vrij groot. Als leider van een groot, 'welvarend' continent heeft hij relatief meer gewicht in de schaal dan andere continenten. Of dat terecht is, is dan weer een andere vraag.

Omdat de president van Amerika zowel macht over Amerika heeft en ook veel druk kan uitvoeren op de rest van de wereld (i.t.t. vele machtige dictators, die alleen macht hebben binnen hun eigen land) wordt hij vaak gezien als machtigste man van de wereld.

Dat heeft niet zozeer te maken met Obama, maar met het feit dat hij president van Amerika is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
HIj is zeer machtig, hij kreeg niets voor niets al meteen de Nobelprijs... Omdat hij de logge oceaanstomer van Amerika die naar onheil en oorlog op weg was onder Bush, meteen heeft kunnen bijsturen... Alle hulde voor die man, ik gun het hem van harte...

En inderdaad is hij de persoon die het machtigste is, hier op onze aardkloot...

Je kunt die macht nooit kwantificeren, maar ik zeg je, dat het een zegen is voor de mensheid...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hij bevestigt de beslissing door deze te proclameren en doet ook voorstellen aangaande beslissingen die dan nog eventueel volgen.