Hoe is het standpunt van Nederland verandert ten opzichte van Europa sinds de oprichting van de Europese Gemeenschap voor Kolen en Staal (EGKS)?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Het standpunt van Nederland is nog steeds dezelfde als bij de oprichting van de EGKS en de BeNeLux.

Nederland is en blijft een groot voorstander van een vergaande economische samenwerking tussen de landen van Europa, Nederland is dan ook het land dat in wetgeving de Europese verordeningen als één van de eerste opneemt.