Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Het bevolkingsregister bestaat niet meer in Nederland. Waarschijnlijk bedoel je de Gemeentelijke BasisAdministratie (GBA). Burgers hebben geen inzage in het GBA. Advocaten, notarissen en allerlei instanties wel, maar alleen met een beperkt doel. Als je een doel hebt om inzage te krijgen, kan een notaris of advocaat de gegevens voor je opvragen. Zie ook de link hieronder.

Toegevoegd na 52 seconden:
het GBA = de GBA
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ik zou beginnen te zoeken bij de balie van het bevolkingsregister van het gemeentehuis van die plaats.
(Lees meer...)
Antoni
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Ja ja. En denk je dat je daar iets wijzer van wordt? Je mag daar alleen je eigen gegevens inzien.
Antoni
14 jaar geleden
Dat wist ik niet. Maar misschien krijgt de vraagsteller daar wel andere informatie. Je kan nooit weten.
Antoni
14 jaar geleden
Antwoordman, kan je wel gegevens van anderen inzien met hulp en/of een document van bijvoorbeeld een notaris?
AWM
14 jaar geleden
Nee, dat zal niet gaan lukken, in het kader van de privacy.
AWM
14 jaar geleden
Oeps, onze reacties hebben zich gekruist. Mijn reactie sloeg nog op je vorige vraag.
Antoni
14 jaar geleden
Dan ben je me nog één reactie schuldig...
www.voelspriet.nl
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij krijg je deze informatie niet. Dit zijn privé gegevens.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als het goedis krijg je deze gegevens niet van de gemeente. is prive. Is ook wel logisch, want anders zouden ongure types hier makkelijk misbruik van kunnen maken.
(Lees meer...)
AlphaLimaSierra
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding