Het bevolkingsregister bestaat niet meer in Nederland. Waarschijnlijk bedoel je de Gemeentelijke BasisAdministratie (GBA). Burgers hebben geen inzage in het GBA. Advocaten, notarissen en allerlei instanties wel, maar alleen met een beperkt doel. Als je een doel hebt om inzage te krijgen, kan een notaris of advocaat de gegevens voor je opvragen. Zie ook de link hieronder.

Toegevoegd na 52 seconden:
het GBA = de GBA
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ik zou beginnen te zoeken bij de balie van het bevolkingsregister van het gemeentehuis van die plaats.
Antoni
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Ja ja. En denk je dat je daar iets wijzer van wordt? Je mag daar alleen je eigen gegevens inzien.
Antoni
14 jaar geleden
Dat wist ik niet. Maar misschien krijgt de vraagsteller daar wel andere informatie. Je kan nooit weten.
Antoni
14 jaar geleden
Antwoordman, kan je wel gegevens van anderen inzien met hulp en/of een document van bijvoorbeeld een notaris?
AWM
14 jaar geleden
Nee, dat zal niet gaan lukken, in het kader van de privacy.
AWM
14 jaar geleden
Oeps, onze reacties hebben zich gekruist. Mijn reactie sloeg nog op je vorige vraag.
Antoni
14 jaar geleden
Dan ben je me nog één reactie schuldig...
www.voelspriet.nl
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij krijg je deze informatie niet. Dit zijn privé gegevens.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als het goedis krijg je deze gegevens niet van de gemeente. is prive. Is ook wel logisch, want anders zouden ongure types hier makkelijk misbruik van kunnen maken.
AlphaLimaSierra