Hoe kan Amerika had tegenover zijn bevolking verantwoorden zoveel aan Haïti te schenken terwijl door katrina zoveel mensen op straat leven?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat is het enige waar Obama zich niet voor hoeft te verantwoorden tegenover het amerikaanse publiek of de republikeinen. Hij wordt in alles zwaar tegen gewerkt. Maar verschrikkelijke rampen zoals nu in Haiti brengt altijd het mooiste boven bij mensen en dan wordt er 1 front gevormd en geven we allemaal massaal!

Daarnaast heeft de VS zo'n groot economisch probleem elke staat wel zoveel mensen op straat heeft leven.

Bij Katrina was het trouwens Bush die reageerde of moet ik zeggen NIET reageerde? enough said me thinks!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Omdat je dat voor het publiek moet doen.

Iedereen moet geven voor Haïti.

Wie niet geeft, wordt er op aangekeken.
rose
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Logisch toch? Met een bak vreten voor de buis zitten om naar een show te kijken terwijl de kinderen daar vechten en moorden om water!