Wie maakt voor de overheid de kansberekeningen dat een bepaalde ramp kan gebeuren?

Bijvoorbeeld dat een vliegtuigongeluk bij Schiphol maar eens in de x-plaatsvinden. Zouden die ook periodiek worden herzien?

Toegevoegd na 53 seconden:
x-jaar zal

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Instellingen die zgn kansberekenen terwijl de opdrachtgever (ic de overheid) al heeft aangegeven wat het antwoord moet zijn, dus bijv TNO etc.