Wat gaat er in jullie 'om' bij het aanschouwen van dit koppel?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Toneel... Ik zie een toneelspel...

twee moderne gestoorde leiders. Als teken van verzet draagt khadaffi een foto op zijn borst van vroegere verzetsteijders, soillant detail is dat libie vroeger een kolonie was van italie he. Normale mensen willen niet meer met ze praten dus zoeken de gestoorden elkaar maar op, is er nog plek voor wilders daar?

dan denk ik: hé is het al weer carnaval?

Niets in het bijzonder eigenlijk... Het zou voor mij iets zijn, waar ik snel aan voorbij ga... En wat betreft Berlusconi. Deze man is hard op weg om van Italië weer een dictotariale staat te maken. Hoewel ik denk dat hij zo ver uiteindelijk niet zal gaan. Neemt niet weg dat hij zichzef wel 'onschendbaar voor het leven' heeft laten verklaren...

Wie van de twee is de maffiabaas?

Ik denk alleen maar aan financiele belangen. Berlusconi doet niks zonder er vet aan te verdienen. In principe niks fout mee, maar bij hem gaat het niet eerlijk. Dat is het voordeel als je onschendbaar bent.

Allebei absoluut niet te vertrouwen. Narcisten.

Een fascist die de hand van een van 's werelds langst zittende dictators schudt. Italië krijgt wat ze verdient...

Twee mafketels, de vraag is alleen wie is de grootste mafketel.

Walging voor het oog van de camera's van heel de wereld. Petrodollars van Lybië in ruil voor vluchtelingen te dumpen.Lybiê heeft een belang van 30 % in de grootste italiaanse vennootschappen als ENI ea

Angst....

Ik zie twee clowns.

eerst voor de camera intressant doen en daarna de mansion in met lady's...

Mooi plaatje van twee schurken.

Een vraag in mijn hoofd met: Wie zijn dit. En dat ik graag een verklaring zou willen zien voor de antwoorden van anderen. Want schijnbaar mis ik iets.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100