Toneel... Ik zie een toneelspel...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (14)

twee moderne gestoorde leiders. Als teken van verzet draagt khadaffi een foto op zijn borst van vroegere verzetsteijders, soillant detail is dat libie vroeger een kolonie was van italie he. Normale mensen willen niet meer met ze praten dus zoeken de gestoorden elkaar maar op, is er nog plek voor wilders daar?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dan denk ik: hé is het al weer carnaval?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niets in het bijzonder eigenlijk...

Het zou voor mij iets zijn, waar ik snel aan voorbij ga...

En wat betreft Berlusconi. Deze man is hard op weg om van Italië weer een dictotariale staat te maken. Hoewel ik denk dat hij zo ver uiteindelijk niet zal gaan. Neemt niet weg dat hij zichzef wel 'onschendbaar voor het leven' heeft laten verklaren...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wie van de twee is de maffiabaas?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk alleen maar aan financiele belangen. Berlusconi doet niks zonder er vet aan te verdienen. In principe niks fout mee, maar bij hem gaat het niet eerlijk. Dat is het voordeel als je onschendbaar bent.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Allebei absoluut niet te vertrouwen.
Narcisten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een fascist die de hand van een van 's werelds langst zittende dictators schudt. Italië krijgt wat ze verdient...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Twee mafketels, de vraag is alleen wie is de grootste mafketel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Walging voor het oog van de camera's van heel de wereld. Petrodollars van Lybië in ruil voor vluchtelingen te dumpen.Lybiê heeft een belang van 30 % in de grootste italiaanse vennootschappen als ENI ea
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zie twee clowns.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
eerst voor de camera intressant doen en daarna de mansion in met lady's...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mooi plaatje van twee schurken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een vraag in mijn hoofd met: Wie zijn dit.
En dat ik graag een verklaring zou willen zien voor de antwoorden van anderen. Want schijnbaar mis ik iets.