Vanaf exact dezelfde plaats waar je de software zelf gekregen hebt. De broncode moet - daar waar OpenSource wordt aangeboden - verplicht beschikbaar zijn op dezelfde plaats waar je de software vandaan haalt.
Als je dus de software op een CDROM gekregen hebt, dan staat 't op de CDROM. Als je een downloadlocatie hebt ontvangen voor de software, dan moet je op dezelfde locatie ook een link vinden naar de broncode.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het is geen verplichting naar mijn weten de aangepaste software te publiceren.
Aanpassingen die aan de Open Source gemeenschap worden aangeboden zullen op dezelfde plaats aangeboden worden.
Dus of je de aangepaste software hangt dan ook af of deze verder vrij zal worden gegeven.