waaraan moet een website van een politieke partij voldoen om te kunnen worden aangemerkt als een site die jongeren aanspreekt?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Het moet modern vormgegeven zijn, verder moeten er zaken besproken die jongeren aangaan, moeten er tips op staan die jongeren kunnen gebruiken mbt studie, financiering, belasting etc en het moet gelinkt zijn aan sociale netwerksites.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Beste Pelle, als je het zo aanpakt, maakt je er meer een sociale website van ipv een politieke. Je zal ondervinden hoe moeilijk het is om een politieke site te runnen die jongeren interesseert. (buiten de uitzonderlijken natuurlijk).