Wat is nu precies het regeerakkoord?

Het oorspronkelijke regeerakkoord stond integraal online. Dit akkoord is echter opengebroken. In het nieuws hoor je wel over dingen die veranderd zijn, maar is dat nu alles, of is er meer? Waar kun je de huidige status van de afspraken over de komende vier jaar vinden, dus de oude afspraken die nog gelden en de nieuwe afspraken die erbij zijn gekomen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Die kun je heel simpel vinden op de site van de rijksoverheid daar stond het oude regeerakkoord maar ook het nieuwe, inclusief de financiële bijlagen(financieel beeld en begrotingsregels).

Lekker taaie kost voor een druilerige dag.
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

het voorlopige regeerakkoord stond inderdaad online. Op dit moment is er nog geen nieuwe versie van het regeerakkoord te vinden. Pas als het definieve plan er ligt zal dit gepubliceerd worden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Antoni
11 jaar geleden
Ik ben erg benieuwd of het vernieuwde regeerakkoord ook nog wordt gepubliceerd op www.kabinetsformatie2012.nl of dat het alleen officieel wordt gepubliceerd op een website van het Ministerie van Algemene Zaken.