Is er een bevolkingsregister op Mallorca , Spanje ?

Ik ben op zoek naar iemand die op Mallorca woonde en zou graag willen weten of deze persoon nog in leven is en soms nog ingeschreven staat. Het oude adres is bij mij bekend.
Kan ik dit register raadplegen vanuit Nederland, eventueel per internet?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Het heet als het goed is registro de población, of gewoon población en die hebben ze zeer zeker wel.

Wat ik als advies zou geven is een telefoontje naar het consulaat in Palma.

Consulaat Palma de Mallorca

Adres:

Calle San Miguel, 36-6º-C
07002 Palma de Mallorca
Tel: 971 71 64 93
Fax: 971 72 66 42
E-mail: nlgovpm@consulaatmallorca.com
Chef de Poste: Don Jaime Ramón Pons

Ik weet zeker dat ze je daar verder kunnen verwijzen. Ik weet niet of je spaans spreekt, maar hoogstwaarschijnlijk spreken ze bij het bevolkingsregister geen engels of een andere taal (met een beetje geluk wel). Maar dat kan iemand je van het consulaat ook wel vertellen.

Hopelijk heb je wat aan het antwoord....Succes met je zoektocht!

http://spanje.nlambassade.org/organization/de-consulaten-in-spanje/consulaat-palma-de-mallorca.html
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dank voor je snelle reactie
is er ook op internet een telefoonboek van Mallorca te vinden? Misschien kan ik ook daarin kijken
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja hoor, die is er (natuurlijk) ook. Guía telefónica! http://blancas.guias11811.es/baleares/palma-de-mallorca/ Of hier een lijst met instanties, soort gouden gids zeg maar. http://www.mallorcared.com/telefonos.php?id_idioma=es
Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
hier kan ik mee aan de slag