vanaf wanneer stopt de basisbeurs als gift, is dat 13/14 of 14/15?

Dat sociale leenstelsel plan vanaf welke schooljaar begint het ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

In het regeerakkoord spreken de VVD en de PvdA af dat nieuwe studenten vanaf het schooljaar 2014/2015 geen basisbeurs krijgen, maar geld kunnen lenen via een sociaal leenstelsel.

Maar dit is dus nog geen 100% zeker. Het moet nog door de eerste kamer.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En voor die tijd nog door de tweede kamer :) Bovendien is de beurs nu ook geen cadeautje als je je studie niet afmaakt.