Heeft geert wilders een israelisch paspoort?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5.9K
MrEinstein
12 jaar geleden
Neen, dat hij erg pro Israël is, dat is bekend, maar een Israëlisch paspoort, dat lijkt me niet. Hij zou zijn eigen regels breken, door twee paspoorten te hebben. Dat zouden zijn kiezers zeker niet pikken.
Wat zou het voordeel hiervan trouwens van zijn ?
Dat ie kan vluchten, als de grond hier te warm onder zijn voeten wordt ? Of dat ie in Israël hoger in aanzien komt te staan ? Al met al lijkt me het duidelijk een nieuwe hoax.

Antwoorden (2)

Nee. Dat zijn alleen maar geruchten. Zou wel erg huichelachtig zijn om er op tegen te zijn dat bewindslieden dubbele paspoorten hebben, en dat dan zelf gewoon ook te hebben...
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
en zijn vrouw? die schijnt geen nederlandse te zijn...?
Amadea
12 jaar geleden
Zijn vrouw is een Hongaarse. Maar zij is geen bewindsvrouw, dus misschien heeft zij wel twee paspoorten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zijn vrouw heeft inderdaad een dubbele nationaliteit, Hongaars en Nederlands.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar Wilders heeft toch geen kritiek geuit richting bewindslieden met dubbele paspoorten, maar is toch gewoon tegen mensen in het algemeen met dubbele nationaliteiten? Dan mag hij zijn vrouw ook wel eens een lesje leren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar zij is Hongaarse, geen moslim. Belangrijk verschil voor Wilders.
Enkel geruchten.. Het is wel bekend dat de zwaar conservatieven in Israel de PVV veel geld hebben gedoneerd voor zijn partijkas. Dat hij veel politieke bondgenoten heeft in israel is wel bekend.