Dat is een voorstel in het regeringsprogramma, dus de kans is vrij groot dat dat gaat gebeuren.
Zeker is het pas als het door de tweede en de eerste kamer is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, dit wordt vervangen door een sociaal leenstelstel, waarbij je later afhankelijk van je inkomen het moet terugbetalen.

Toegevoegd na 43 seconden:
Voor de volledigheid: het is nog maar een plan, en moet nog door het parlement worden goedgekeurd, maar de kans is groot dat het gaat gebeuren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
is dat al zeker dan?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De coalitiepartijen (die het plan hebben bedacht) hebben een meerderheid in de tweede kamer, maar niet in de eerste kamer. Dat zou nog een probleem kunnen zijn, maar aangezien meer partijen voor het leenstelsel zijn, zal het er zeer waarschijnlijk wel komen.