3 weken geleden kreeg ik een accept giro van mijn overtreding, helaas ben ik hem kwijt. wat kan ik nu doen?

De Proces verbaal papiertje heb ik nog wel wat op mijn auto was gezet toen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Van de CJIB-site:
Hebt u de brief en de acceptgiro niet meer, dan kunt u telefonisch contact opnemen met het CJIB. Een van onze medewerkers probeert dan het kenmerk van uw boete te achterhalen. In verband met de bescherming van persoonsgegegevens moet u dan wel kunnen aangeven voor wat voor overtreding u de boete hebt gekregen en waar of wanneer de overtreding heeft plaatsgevonden.

Voor telefoonnummer svp in dit overzicht kijken:

http://www.cjib.nl/Contact/overzicht-telefoonnummers.aspx