Door het stembiljet aan de achterkant te ondertekenen en in te vullen wie hij/zij machtigt en een kopie van het legitimatiebewijs mee te geven aan de gemachtigde die voor de blinde persoon gaat stemmen.

De gemachtigde mag ook de gegevens invullen,maar de blinde moet tekenen op gevoel.

Op deze manier stem ik voor mijn moeder.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik neem altijd iemand mee, wij moeten ons dan allebei identificeren, het moet wel een volwassen persoon zijn.

Toegevoegd na 12 minuten:
Even een link gezocht, www.prodemos.nl/.../Verkiezingskrant%20voor%20volwassenen.pdf
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er gaat iets niet goed met de link, er zitten 3 puntjes in die er voor zorgen dat de verwijzing niet werkt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, dat had ik ook door, een andere dan, hopelijk met meer succes:
www.cpipf.eu/nl/book/export/html/319