Wat wordt er besproken op de Bilderberg conferentie?

Ben benieuwd wat er allemaal wordt besproken en wie er zoal komen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik! Maar ik mag er niet over praten, dus sssttt...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hahaha
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wie er zoals komen staat gewoon op Wikipedia ;-)
Onder de 145 gasten van de Conferentie waren o.a. Koningin Beatrix / Mark Rutte / Alexander Pechtold /
Garry Kasparov (inderdaad de voormalig Schaker) /
Henry Kissinger / Prins Philip van Belgie / Neelie Kroes http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Bilderberg_participants En een heleboel mensen uit het bedrijfsleven.

Het beste antwoord

Uhhh....
Het is een groot satanisch bolwerk, dus wat er zoal besproken word:
Manier om mensen nog meer te beïnvloeden via TV, muziek, film, chemtrails, reclame, pretparken, etenswaar en weet ik het wat!

Niets goeds dus.
Mensen zoals Beatrix, Pechtold, Polman (van unilever) en Rutte zijn bij deze vrijmetselaarsconferenties te vinden.

Het is niet voor niets dat wij 'burgers' steeds meer E-nummers eten, hersenspoelende tvprogramma's bekijken, dommere muziek luisteren en denken dat de 'DevilHorns' ILoveU betekend!

Toegevoegd na 36 minuten:
Wat ook Torcida dus ook zegt in de reacties!!!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

door de verslechterde relatie tussen de u.s.a. en europa werd de eerste bilderbergconferentie georganiseerd in 1954.
initiatiefnemers waren prins bernhard, de belgische ex-premier paul van zeeland, de unilever topman paul rijkens en de pool józef retinger.

deze politieke conferenties hadden een zeer geheim karakter.

informatie uit bron:

Bilderbergconferentie
De Bilderbergconferenties zijn politieke bijeenkomsten met een besloten en streng geheim karakter waarbinnen internationale beeldvorming en ideeën centraal staan. Deelnemers zijn invloedrijke figuren uit de Westerse wereld, voornamelijk uit het bedrijfsleven, politiek, wetenschap, media en de financiële wereld.

Daardoor zouden mensen van verschillend allooi en verschillende opvatting eerder geneigd zijn om deel te nemen. Deelname geschiedt slechts na persoonlijke uitnodiging. Toen minister Joseph Luns eind jaren 50 geheel onaangekondigd tot tweemaal toe zonder uitnodiging de conferentie trachtte binnen te dringen, werd hij op last van prins Bernhard en een Rockefeller-telg geboden het pand te verlaten. Volgens Bernhard in Andere Tijden was Luns te anticommunistisch en te kritisch geweest tegenover de doelen van de Bilderbergconferentie.

Toegevoegd na 6 minuten:
Er werd onder meer van gedachten gewisseld over de houding tegenover het communisme, het communisme in Europese landen als Frankrijk en Italië, de Korea-oorlog en de Europese integratie.
Prins Bernhard was voorzitter van de conferentie. Iedere genodigde had acht minuten spreektijd, maar ook buiten de zittingen om was er veel contact tussen de genodigden.
Dit zorgde ervoor dat aan het eind van de conferentie de sfeer tussen de deelnemers erg goed was.

Toegevoegd na 43 minuten:
antwoord op je vraag: besproken wordt de politieke toestand van de wereld, door wereldleiders.