De gemeente van jouw stadsdeel bellen lijkt mij...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je kunt een nieuwe aanvragen bij de gemeente waar in je woont
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
op de achterkant van de stempas staat vermeld:

vervangende stempas
een kiesgerechtigde die geen stempas heeft ontvangen of de stempas kwijt is, kan persoonlijk een vervangende stempas aanvragen bij de gemeente. dat kan tot en met 10 september 2012, tenzij anders is vermeld op de voorzijde.

wilt u meer informatie?
meerinformatie ove rhet stemmen kunt u opvragen bij uw gemeente of vinden op de website www.verkiezingen2012.nl.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
jaja, daar is over nagedacht! :)