Wie zijn de succesvolste Nederlandse bestuurskundigen?

Voorbeeld: Ronald Kasteel is CEO van Ordina en heeft bestuurskunde gestudeerd aan de Universiteit van Twente.

Toegevoegd na 3 uur:
Meerdere antwoorden zijn van harte welkom!

Antoni
12 jaar geleden
2.6K

Het beste antwoord

De heer en mevrouw Kersten Bos
Mr. Arthur Docters van Leeuwen
Prof. dr. Anne Leemans
Drs. Bram Sorber
Prof. dr. Jan van der Dussen
Prof. dr. Arno Korsten
Ir. Carel van Eijkelenburg
Prof. dr. Uri Rosenthal
Drs. Pieter de Jong
Prof. dr. Paul Frissen
Prof. dr. Mark van Twist
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Antoni
12 jaar geleden
Dank voor je antwoord!

Andere antwoorden (1)

Het hoeft niet te betekenen dat als je gestudeerd heb aan een universiteit, dat je gelijk succesvol ben he, dat dat wel duidelijk is :P Veel mensen denken gelijk dat je het gaat maken als je een universitaire diploma hebt, maar niets is minder waar.

De CEO van Philips, Frans van Houten, is bijvoorbeeld ook een succesvol bestuurskundige.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Antoni
12 jaar geleden
Dank voor je antwoord!