Welke opiniepeilers zijn in de VS pro democraten/republikeinen en/of onafhankelijk?

Je ziet veel tegenstrijdige nieuws betreffende Obama zijn zogenaamde approval rating, ik vraag me af of die verschillende polls niet erg voor of erg tegen zijn?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (3)

Je moet de kranten niet geloven hoor...

De kranten zijn niet te vertrouwen...

Kijk maar naar onderstaande twee krantenstukjes... Alle mannen worden 5 jaar ouder, dat moet je conclusie zijn... Maar is dat ook zo?

Kranten zijn er niet om te vertrouwen, maar om berichten te verkopen...

Toegevoegd na 4 minuten:
Dus opiniepeilers kiezen die kranten uit, die hun berichten opkopen en verspreiden...

Opiniepeilers zijn altijd partijdig, waarom peilen ze dan in de eerste plaats...

Dus het is nooit te weten wie voor en wie tegen zijn, de kranten verkopen de mening van de peilers...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Fox is zwaar op de hand van de republikeinen, de andere zenders zijn min of meer onafhankelijk.

Toegevoegd na 37 seconden:
Ten minste, voor zover ik weet. Goeie propaganda herken je niet als propaganda.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik dacht altijd,dat Fox een televisie zender is en geen opiniepeiler.
Tja dit is misschien spijtig voor deze nieuw genomineerde Roland Burris maar iedereen die nu nog benoemd wordt door deze Rod Blagojevich is natuurlijk erg verdacht. De man probeerde Obama zijn zetel in de Senaat te verkopen en iedereen wilde dat ie opstapte. De man blijft echter gewoon zitten en benoemt zelfs gewoon toch een Nieuwe Senator voor zijn staat. Dit is typisch American zou ik zeggen. Je besodemieterd de boel en toch blijf je zitten en niemand die je afzet. Weet niet of Obama iets kan of wil doen aan deze corruptie op het hoogste niveau in de politiek. Qua overheid is dit land dikwijls nog erger dan een of andere bananenrepubliek ten zuiden van ons.