Kan je erachter komen of iemand nog vast zit in de gevangenis?

Ik wil graag weten of je via een of andere instelling erachter kan komen of iemand nog vast zit of niet.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.7K

Antwoorden (2)

Niet via de officiele weg want ook een gevangene heeft recht op privacy.
Het enige dat je kunt doen is informeren bij vrienden en of familie van de gevangene.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In aansluiting op het bovenstaande antwoord kunnen slachtoffers van geweldsdelicten of zedenmisdrijven ook via het Openbaar Ministerie achterhalen of iemand nog vast zit voor het tegen hen gepleegde misdrijf.