Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Omdat het doel is dat iedereen zich aan de snelheid houdt. Soms voor de veiligheid, soms ook voor geluidsoverlast maar meestal gewoon omdat dat de maximum snelheid is. Het doel is niet om zoveel mogelijk boetes uit te schrijven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Om te waarschuwen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit is ontstaan sinds het begin van de GSM. Ik kan me nog best herinneren dat iemand Michel Follet op de toenmalige radio Donna ( we spreken over zoiets van 1995) belde met de mededeling dat ze ergens op een snelweg stonden te flitsen. Sindsdien kwam er een charme-reactie van de toenmalige Belgische rijkswacht om snelheidscontroles aan te kondigen, net zoals je flitspalen kan zien op je GPS.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik ben Nederlandse.. maar wel interessant antwoord! +1
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hey annna, ik woon nu ook in Nederland sinds nieuwjaar, maar dan wel 100 meter verwijderd van de grenspaal! Bedankt voor het punt!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Welkom in Nederland, haha! Ik kom vaak in Turnhout, want daar zit een Pizzahut en megasupermarkt ;-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zitten we toch in min of meer dezelfde buurt annna, ik woon nu in Clinge, zeeuws vlaanderen, vlak bij Sint Niklaas. Groetjes en dikke kus!!!!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Allee, nonkelpater.. niet tè aardig hè! ;-P
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Misschien eten we samen ooit een pizza in Turnhout of Sint Niklaas, annne!
Wegens het voorbehoedend effect en het laat de chauffeurs misschien toe, zich even te bezinnen over eigen rijstijl. Het blijkt datdit goede resultaten geeft. De gemelde controlepunten zullen aan verminderde snelheid worden voorbijgestoken. En telkens opnieuw.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding