Den Haag staat vandaag in het teken van de internationale Afghanistan-top. De conferentie in het World Forum wordt vanochtend om kwart voor elf geopend door VN-secretaris-generaal Ban Ki-moon en de Afghaanse president Karzai.

Vertegenwoordigers uit 72 landen nemen deel aan de top. Alleen Oezbekistan heeft de uitnodiging afgeslagen.

De deelnemers zullen praten over de toekomst van Afghanistan en de rol die de internationale gemeenschap daarbij kan spelen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Al het verkeer in de randstad ontregelen ;)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Om een wereldwijde oplossing te vinden voor wat Al-Quida heet en voor datgene dat terrorisme heet...

Kan me weinig ander opties bedenken...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Alle deelnemers krijgen 3 minuten om het wereld probleem op te lossen.
Daarvoor komen ze met een straalvliegtuig a 2000 per uur? per stuk 3500 man politie economische schade.

Het doel is dus NEderland ontregelen en geld over de balk(enende) smijten