Hoe kan ik protesteren tegen verwijderen invalideparkeerplaatsen ?

de gemeente Delft heeft de binnenstad autoluw verklaard en verwijderd ook enkele invalideparkeerplaatsen, dit betekend dat de invaliden b.v. niet meer naar de kerk kunnen of op bezoek bij hun ouders, familie en vrienden. heb al geprotesteerd bij de gemeente maar kom daar niet verder. wat kan ik nu doen ?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

deelgemeente krant lokale omroep radio/tv ombudsman (?) radar kassa ik las je vraag, bovenstaande woorden kwamen bij mij bovendrijven als potentiële mogelijkheden. heeft delft een ombudsman, dat weet ik niet, rotterdam wel, en voorzover ik weet bestaat er ook een nationale ombudsman. verder de bekend tv programma's radar en kassa misschien aan te schrijven en eerst informeren bij de betreffende deelgemeente en de lokale radio/tv en krant informeren kijken wat dat met de politiek doet, helpt meestal een probleem op de agenda zetten! succes !

U zou een bezwaarschrift kunnen indienen. Hiervoor moet u wel belanghebbende zijn in juridische zin.

Ga eens naar de burgemeester zelf en doe je beklag . Leg uit wat dit betekend voor de invalide mens. Ik denk dat hij er dan anders over gaat denken. Indien dit niet zo zou zijn dan zou en krantenartikel of een telefoontje naar Hart van Nederland een optie zijn.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100