Waarom mag je geen apple in tv serie hebben?

Waarom mag er bijv. geen macbook met het apple logo in een serie komen? Er wordt dan toch alleen maar reclame gemaakt, dus dat is dan toch leuk voor apple?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In Nickelodeon-series hebben ze de appel van Apple vervangen voor een peer.

Het beste antwoord

Gratis reclame is leuk voor degene voor wie de reclame wordt gemaakt, maar niet leuk voor de concurrent die wel moet betalen voor de STER.
Dit wordt sluikreclame genoemd, en het wordt ook vaak toegepast (verplicht) door sporters zoals bv wielrenners in de tour, die wel zorgen dat de reclame op hun shirt goed te zien is, door die niet te verbergen achter de bos bloemen die ze krijgen bij de huldiging.
Die sportshirts zijn natuurlijk wel gesponsord door allerlei bedrijven die graag willen dat hun geld goed besteed is door die reclame
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

je geeft eigenlijk al zelf een antwoord dat is leuk voor apple die reclame, als je wil dat er reclame wordt gemaakt voor een bepaald product zou je daar voor moeten betalen GTST doet dit voor het merk samsung en die laten het merk ook vaak goed in beeld zien maar wel tegen betaling als dat niet zo was en overal maar gratis reclame voor gemaakt zou worden zouden reclame bureau's binnen no time failed gaan