Als je bedoelt "welke factoren meewegen in de besluitvorming" dan zijn dat:
- veiligheid (verkeerslichten, verlichting, belijning etc.), milieu, geluidsoverlast voor omwonenden, doorstroming en natuurlijk geld.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En ik ga er maar even vanuit dat je geen "factoren" maar daadwerkelijk "actoren" bedoelt.

Dan kun je denken aan:
- betrokken ambtenaren (o.a. voor planvoorbereiding, communicatie, aanbestedingsprocedure)
- ambtelijke en private diensten/bedrijven die zich bezighouden met beheer/exploitatie van riolering, kabels en leidingen, enz.
- wethouder/gemeenteraad/gemeentebestuur
- omwonenden
- aannemingsbedrijf en evt. onderaannemers
- gemeentelijke en private diensten en bedrijven (i.v.m. herinrichting). Denk aan groenvoorzieningen, straatmeubilair, straatverlichting e.d.
Pieter2011