Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als ik een catwalk wil bouwen op een lange aanhangwagen, en deze op een parkeerplaats zet, moet ik daar dan een vergunning voor hebben?

Ons bedrijf is van plan een modeshow te organiseren in de PC Hooftstraat, maar daar moet je een vergunning voor hebben, en aangezien het in een nogal korte tijd is lukt dat dus niet.
Dus nu zaten we te denken of het niet mogelijk is om een lange aanhangwagen als catwalk te gebruiken en deze op een parkeerplaats neer te zetten. Zou je hiervoor een vergunning nodig moeten hebben? En mag je een lange aanhangwagen over meerdere parkeerplaatsen heen zetten?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
666

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ik zal een antwoor op je vraag maar geven.
Vraag even bij de gemeente of dat mag?
Succes met met je catwalk je aanhangwagen...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Meer dan waarschijnlijk zou het nuttig en noodzakelijk zijn een veiligheidsadviseur in te schakelen die bovendien een vergunnig uitreikt. Gesteld dat een of ander wankelt, uitschuift , valt , een been breekt . Het best is dit te overleggen met de verzekeringsmakelaar en de brandweer.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding