Als ik een catwalk wil bouwen op een lange aanhangwagen, en deze op een parkeerplaats zet, moet ik daar dan een vergunning voor hebben?

Ons bedrijf is van plan een modeshow te organiseren in de PC Hooftstraat, maar daar moet je een vergunning voor hebben, en aangezien het in een nogal korte tijd is lukt dat dus niet.
Dus nu zaten we te denken of het niet mogelijk is om een lange aanhangwagen als catwalk te gebruiken en deze op een parkeerplaats neer te zetten. Zou je hiervoor een vergunning nodig moeten hebben? En mag je een lange aanhangwagen over meerdere parkeerplaatsen heen zetten?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ik zal een antwoor op je vraag maar geven.
Vraag even bij de gemeente of dat mag?
Succes met met je catwalk je aanhangwagen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Meer dan waarschijnlijk zou het nuttig en noodzakelijk zijn een veiligheidsadviseur in te schakelen die bovendien een vergunnig uitreikt. Gesteld dat een of ander wankelt, uitschuift , valt , een been breekt . Het best is dit te overleggen met de verzekeringsmakelaar en de brandweer.