Op dit punt, wie heeft het meeste kans op het amerikaanse presidentschap?

Op dit punt, wie heeft de grootste kans om dit jaar president van Amerika te worden?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
niko
11 jaar geleden
welk punt?

Antwoorden (3)

Barack O'Bama. De laatste decennia is het niet meer voorgekomen dat de zittende president niet een 2e ambtstermijn krijgt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat statistische gegeven is een beetje een fabeltje: http://warroom.dejaap.nl/2012/03/14/mythe-presidenten-krijgen-meestal-een-tweede-termijn/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
sowieso zijn in het verleden behaalde resultaten gen garantie voor de toekomst, helemaal in deze onrustige tijden zou dat zomaar anders kunnen zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Juist daarom Freek, zou het logischer zijn als Romney verkozen wordt, wat ik overigens niet hoop.
Uit de laatste peiling van ruim een week geleden, blijkt dat Obama (Democraat) op dit moment zo'n 46% van de stemmen zou krijgen, tegen ongeveer 44% voor Romney (Republikein).

Obama heeft op dit moment dus de meeste kans, al zijn de verschillen niet groot; de campagne tijdens de komende maanden zal nog veel veranderingen kunnen brengen. Op 6 november 2012 zijn de verkiezingen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik heb ook al gezocht om peilingen, maar het lukte me niet zo snel iets betrouwbaars te vinden, mijn complimenten!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Goed gevonden. Ik ben nu wel benieuwd wat de peilingen eerdere keren waren als een president voor zijn tweede termijn ging maar gelukkig voor pompiedom was dat de vraag niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, dat mag je zelf gaan uitvogelen, Pelle :P
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
haha, ja je hebt mijn plusje al binnen hoor ;)
Volgens de site Paddypower, een Ierse bookmaker site waar je op de raarste dingen kan wedden, is dat Barack Obama.

Die levert namelijk per euro inleg bij een goed voorspelde uitslag het minste op.