reklamebelasting waar is dat goed voor?

Toegevoegd na 2 uur:
Gaten dichten door het MKB is in deze tijd toch wel slecht.Kijk de groten het schijnt hbben er genoeg van, maar de kleintjes toch niet?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Volgens mij heeft de reclamebelasting niets te maken met De Belastingdienst, maar wordt het opgelegt en geind door de Gemeente. Het is dus goed voor de gemeentepot, die daar wel weer wat mee zal doen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Helemaal goed Jet. Ent heldere toelichting van visser zou de vraag verduidelijkt hebben!

Andere antwoorden (5)

Het gaat dan niet zozeer om de promotie van 'lekker belasting betalen', want daar trappen we natuurlijk niet in.

Het gaat hier puur om 'image building', hoe zorg je ervoor dat een onpopulair instituut als de belastingdienst, toch nog een beetje menselijk overkomt.
itsme
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
O, bedoeld hij dat met de vraag, ik begreep de vraag helemaal niet.
itsme
14 jaar geleden
ik gok ook maar...
Rieneke1
14 jaar geleden
ik vat het op als belasting op reclame-uitingen, zoals uithangborden en reclamemasten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij bedoelt het loze vissertje de belasting die een gemeente oplegt aan zijn middenstanders.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Belastingdient impopulair? Hoezo?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er vloeit ook wel geld uit het huishoudboekje richting burgers .... of bedoelde je dat niet Bart?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Of ironisch, of sarcastisch. Zou kunnen, toch?
dat is goed voor de belastingdienst, en indirect voor de gemeenschap.
14 jaar geleden
Om te zeggen dat ze het niet leuker, maar wel makkelijker kunnen maken....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Visser;

Dat is goed voor de schatkist. En hopelijk voor het terugdringen van nutteloze reclame.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nergens voor goed.
Niet alle ondernemers willden deze maatregel de kleinere ondernemers zitten echt niet op deze maatregel te wachten.