Kosovo kreeg autonomie vanwege de overwegend grote Albanese bevolking daar. En de Vojvodina kreeg autonomie vanwege de overwegend Hongaarse bevolking daar.
11 jaar geleden
Kristal
11 jaar geleden
+ voor je uitleg Zondag. Als ik het lijstje met vragen zie van Sebas heb ik wel het gevoel dat hij zijn huiswerk via GV doet... ;-)
zondag
11 jaar geleden
Ja dat denk ik ook Kristal, maar ach, probeerden wij ons vroeger er ook niet met een Jantje van Leiden af te maken als wij de kans kregen? En ik vind het interessante vragen want de Balkan is mijn specialiteit. Bedankt voor de +.
Kristal
11 jaar geleden
Wie? IK? Me er vroeger met een Jantje van Leiden afmaken??
Haha, nou en of ;-))