Waarom wordt het debat telkens uitgesteld? Waar moeten ze over praten als het straks allemaal al rond is?

Er wordt op twitter telkens gezegd 'CU, groenlinks en d66 hebben meer tijd nodig'. Waarschijnlijk bedoelen ze totdat ze klaar zijn met het begrotingstekort. Maar ik dacht juist dat dat debat over die begrotingstekort ging.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ze hebben meer tijd nodig om een verkiezingsprogramma te schrijven, want de val van het kabinet kwam toch nog plotsklaps.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verkiezingsprogramma? Het gaat om het debat van vanmiddag over het begrotingstekort en hoe en hoeveel we moeten bezuinigen wat uiterlijk 30 april bekend moet zijn bij Europa.
Er wordt tussen partijen onderling geprobeerd overeenstemming over de bezuinigingen te realiseren, voor het debat! Gaat wat moeizaam, vandaar.....